poniedziałek, 1 października 2012

W poszukiwaniu fartuszka idealnego...

Tuż po przeprowadzce i urządzeniu kuchni zaczęłam poszukiwania fartuszka idealnego.
Miał być przede wszystkim ładny, dopasowany, pasujący do wystroju kuchni i uroczy - taki, w którym aż chce się gotować :). Wszystkie na które natrafiłam nie spełniały moich oczekiwań dlatego postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i od początku do końca stworzyć fartuch marzeń dla siebie i innych młodych kobiet :)

Dla siebie uszyłam różowy w białe kropki -
idealnie pasuje mi do mojej słodkiej kuchni :)

 
 
 100% Bawełna
Fartuszki dostępne są w wielu wzorach i rozmiarach,
pytania i zamówienia: info.miss.cute@gmail.com
Share:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© MiSS CUTE All rights reserved | Theme Designed by Seo Blogger Templates